Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

torsdag 19. mai 2011

Panserhjerte

Som en oppladning til den nye boken av Jo Nesbø - Gjenferd (som kommer 9. juni) har jeg relest Panserhjerte. Selv om jeg husket sånn noenlunde utfallet var den like spennende å lese som første gangen! Ah, må innrømme at jeg har en aldri så liten crush på den forfyllede, skadede Harry Hole. Jeg GLEDER meg til neste bok! 
Selve boken bør du ikke lese, om du ikke har lest boken før, Snømannen. Helst bør du lese alle bøkene om etterforskeren kronologisk, men det skal godt gjøres før 9. juni ;) 


Boken starter med at Harry Hole blir "fisket" opp fra bunnen av, på et snuskete hotell i Hong Kong. De trenger han på jobb igjen, da det mistenkes at nok en seriemorder herjer i Oslo. Etter mye om og men blir han med tilbake, og tar saken. 
Personlig synes jeg den var så spennende at det var vanskelig å legge den fra seg. "bare et kapittel til" ble fort til 5, 6 ,7 kapitler, og klokken deretter. Slike bøker liker jeg!! 


God lesing! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar