Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

fredag 10. juni 2011

Ny håndarbeidsbok!

Min bokhandlervenninne kom over en bok hun tenkte jeg bare MÅTTE ha: Geriljabroderi



Så nå er jeg i full gang med å planlegge broderier av typen: "eat shit and die", "kødd", "karsk i koppen - klar i toppen" og "støv suger". ;)
Takk for denne morsomme gaven, ELI! :) 

Ellers har jeg fått den nye Harry Hole - boken i dag, og planlegger å bruke pinsen på å kose meg med den. 
Ha en fin helg alle! :) 

2 kommentarer:

  1. STILIG! Gleder meg til å se resultatene!
    Ser for meg bilen til Cecilie i køen foran meg i det lokale veikrysset, med pute i bakvinduet. Hva vil det stå på den, mon tro?
    Laila

    SvarSlett
  2. "You`re to close, mother fucker"

    SvarSlett