Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

torsdag 23. desember 2010

God jul!

Da var endelig julefreden senket seg over meg, og jeg kan lande i sofaen klar til julefeiring. Dagen i dag har gått med til de siste innkjøpene, husvask og juletrepynting. I en liten leilighet trengs det et søtt, lite tre, og det er akkurat det jeg har ;) 




Verdens fineste juletrefot har onkel Geir laget!


Hvit jul blir det også i år; slik ser det ut utenfor hos meg i kveld


Da gjenstår det bare å ønske en god jul til de som er innom, med denne nydelige julesangen fra Coldplay!


2 kommentarer:

  1. God jul til deg, Cecilie! Takk for at du sprer glede med dine betraktninger om alt og ingenting på bloggen din!
    Juleklem fra Laila

    SvarSlett
  2. og takk for at du er en fast leser! :)

    SvarSlett