Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

søndag 26. desember 2010

Julegaverapport

Da var pakkene pakket ut av papiret, ut av eskene og plassert der de skal være (stort sett). Jeg fikk masse fint i år, og kun en ting skal byttes; en bok jeg hadde fra før. Ellers fikk jeg blant annet:

  • Ullstilongs fra Kari Traa
  • Ullundertrøye fra Kari Traa
  • Øretermometer (noe som kom godt med ettersom dette viruset ikke vil slippe taket. Stabil temperatur på 38 grader...) 
  • To bøker
  • Pondusbok nummer 10
  • Ponduskalender (den skal henge på jobb!!)
  • Vinsett (åpner, helletut, kork)
  • Pyntenisse
  • Gavekort
  • Duker
  • Dings til å henge vesken på bordet med
  • iPod - docking
  • Hekter til bundas-cape (jeg ble forsikret om at capen kommer til bursdagen. Litt kaldt å bare ha hektene;)
Nå er det beina på bordet en liten stund før det braker løs med enda et middags- og kaffebesøk! 

En stille bønn fra meg...;)

En god romjul til alle som er innom! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar