Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

onsdag 1. desember 2010

Den som sover, spiser ikke sjokolade...

En lang dag på jobb er gjennomført etterfulgt av en hard treningsøkt, middagen laget og spist, og jeg har endelig landet i sofaen. Da er det bare så kjedelig at det eneste hodet inneholder er tanker om sjokolade, i alle slags smaker og fasonger. Derfor er dette blogginnlegget dedikert til det som ofte har vært min beste (og verste) venn, nemlig sjokoladen, i et håp om at tankene forsvinner. 


Eller så må jeg rett og slett legge meg. For den som sover spiser ikke...... sjokolade... ;) 


Her kommer en ny favorittliste, denne gang i prioritert rekkefølge.


1. Minde Risbrød
2. Melkesjokolade fra Freia 

3. Melkesjokolade med Kvikk Lunsj

4. Stratos 
5. Smash
Til avslutning, gir jeg dere sjokoladesangen. Til å danse til selvsagt, og riste løs kaloriene som fester seg etter å ha nytt vidunderet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar