Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

tirsdag 26. april 2011

Bolero

For en god stund siden begynte jeg på en bolero fra Pickles som jeg drøyde litt med å få sydd sammen. Nå er det endelig gjort, og resultatet ble jo fint det (sett bortifra at den er aaaaltfor liten til meg. detaljer, detaljer...:) 
Boleroen er strikket i Abuelita tjukk merino fra Pickles i fargen Natta! og er som en kan se - sort. Det gikk med ca 100 gram, og den er strikket i perlestrikk på pinnenummer 6. 

1 kommentar:

  1. Så mye fint du lager Cecilie :)
    Legger meg til som følger;)

    Jeg har ingen snøring når det gjelder håndarbeid, men blir virkelig imponert når jeg ser hvor mye fint man kan lage!
    Teppet du har heklet i ett innlegg lenger nede, var virkelig helt nydelig!

    SvarSlett