Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

søndag 3. april 2011

Min koselige stue!

Ting begynner så smått å bli klart i den nye leiligheten, og her kommer de første bildene!
I stuen er det kun detaljer som gjenstår, som lampe i taket (som selvsagt var skeiv, så den må byttes...) og noe på veggene. Jeg er litt lost på dette området, så er åpen for gode ideer! :) 
Men ellers er jeg kjempefornøyd, og synes jeg har fått det riktig så koselig;) 


 Den hvite sofaen skal etterhvert bli byttet ut - lite praktisk i lengden...
 TineK  - telysestaker og fat som jeg fikk i innflyttingsgave av gode venner!
 TV-kroken
Norgesglass fått av farmor. Har tatt av lokket, slik at jeg kan ha telys i dem. Kjempefint!

 Kurv til servietter fra Krinkelkroken, og servietter fra GreenGate
Servietter fra GreenGate

Resten av søndagen skal brukes til å hekle videre på bestemorteppet jeg skal ha i sofaen!

En god søndagsettermiddag ønskes alle!

2 kommentarer:

  1. Fin fint! Liker den romantiske stilen!!

    SvarSlett
  2. Kjekt med lys i norgesglass ute på sommerkvelder, da glasset er så tykt at lysene smelter ikke om du glemmer å ta dem ut og solen står på morgenen etter.

    SvarSlett