Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

mandag 11. juli 2011

Strikket babylue og tøfler

Jeg har en del restegarn liggende, og prøver å finne på små prosjekter for å få brukt dem opp. (Liker også veldig godt små prosjekter, for de blir jo fort ferdig!!)


Her har jeg strikket en babylue med matchende sokker/tøfler etter mønster fra Pickles. Garnet jeg brukte var en rest grå minialpakka fra Sandnes garn (tror jeg). Denne la jeg dobbelt, mens fargen i rosa og natur er enkelt tråd Extra fine merino fra Drops. Vevstrikking hadde jeg ikke gjort før, og var en morsom og annerledes måte å strikke på. 
Jeg strikket i størrelse nyfødt og på pinne nummer 3, men det ser nok ut til at dette ble ganske lite, og er nok godt mulig det må ende som dukkeklær.. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar