Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

søndag 10. juli 2011

Tur Montana - Ulriken

Lørdag gikk turen opp Ulriken, via Montana. Været var ikke det helt store, med skiftende skydekke og litt regn, men har en bestemt seg for tur er det bare å komme seg ut!
Vi brukte 1 time og 14 minutter opp, men siden føret var sleipt og vått endte vi opp med å ta banen ned igjen. Likevel viste pulsklokken 850 kalorier, og det må vel være bra, det?? 


 Grå og trist utsikt over Bergen
På vei ned igjen med banen

1 kommentar:

  1. kan vel ikke sies å være annet enn et bra kaloriforbruk det :-) Godt å komme seg på tur - har vært ute i skogen hver dag denne uka jeg også :-D

    Du spurte hva jeg skulle med alle stoffene....ja, si det ;-) Det er litt som med garn man bare ikke kan la være å kjøpe - litt sånn kjekt å ha liksom :-)) Men de stoffene jeg har vist her er hovedsaklig quiltestoffer, og de bruker jeg til forskjellige små og store prosjekter - har dessverre ikke sydd så mye den siste tida, men det blir vel igjen :-D

    Ha en fin søndag - klem Siv

    SvarSlett