Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

mandag 27. september 2010

Digital dagbok

Jeg fikk plutselig lyst til å begynne å skrive dagbok, men da er det jo typisk at det er slutt på sider i notatboken, i tillegg til at alle penner en kan oppdrive har sluttet å fungere. Da er det godt det finnes noe som heter Google! Etter et kjapt søk, fant jeg fram til en digital dagbok jeg kunne laste ned på mac`en, og som også hadde passordbeskyttelse, slik at uvedkommende ikke kan komme inn og snike i mine personlige notater. (Nå vet jeg at det finnes nerder der ute som kan logge seg innpå hvilken som helst maskin, men hva de skal med mine dagboknotater er noe jeg ikke kan bruke tiden min på å fundere over) 


Møter du, som jeg, lysten på å ta opp "Kjære dagbok" - skrivingen, anbefaler jeg dette programmet. Gratis var det også! 



Bilde hentet fra Google`s bildesøk

Dagboken kan lastes ned her: viJournal. Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar