Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

mandag 3. januar 2011

Heklede converse - sko

Etter mye leiting, fant jeg endelig oppskrift på utrolig kule converse - tøfler til baby. De er heklet i Superwas ullgarn fra Europris, både lagt dobbelt i sålen, og enkelt i selve skoen, og gikk ganske raskt å lage. Er en del skjønnhetsfeil enda, men som "prøvelapp" ble de godkjent! Nå er det bare om å gjøre å få noen til å produsere en liten pode som kan overta dem;)




6 kommentarer:

  1. Kule!
    Hvor finner jeg oppskriften?

    SvarSlett
  2. oppskriften har jeg lagret på maskinen, men om du sender meg en mail på cecilie.pedersen09@gmail.com kan jeg sende deg den!

    SvarSlett
  3. Oi, så flink du er! Du hviler ikke på blåbærene!
    Hilsen M-venninnen!

    SvarSlett
  4. Hei :)

    Disse skoa er so kule!!
    Kunne eg fått oppskriften med deg?

    Sender deg ein mail på adr over eg......
    Håper det går greit :D

    SvarSlett
  5. hvor mye kommer de på? jeg vil og ha…. de var rå!!

    SvarSlett
  6. Hei!
    Har også sendt deg en mail ang. oppskrift på sko. Oppskriften kan ikke lenger kjøpes på 'epla' og jeg har veldig lyst til å hekle disse.
    På forhånd takk :-D
    Arnhild

    SvarSlett