Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

mandag 24. januar 2011

Bokbad

På lørdag hadde jeg et kort pitstop hos min bokhandler-venninne Eli, for å låne en bok som nesten "var for god til å være sant". I portvinrusens hete fant hun ikke boken, men jeg gikk ikke tomhendt derfra likevel! Hun stappet et Studia - nett fullt av bøker og lydbøker. Noen til odel og eie fordi hun hadde to av dem, andre til låns. Jaggu meg datt ikke den fantastiske TV-serien Band of Brothers ned i nettet også! 


Så nå har jeg lesestoff, hørestoff og TV - stoff til langt utpå våren. 



Tusen takk, Eli! :) 

2 kommentarer:

  1. Datt og datt, fru Blom!
    Høres nesten ut som en ivrig, skjelvende portvinshånd kunne ha skjøvet den nedi!
    Kos deg!

    SvarSlett
  2. Skulle nesten trodd du var med...;)
    Synes forøvrig vi må få til en portvinsdate ASAP!

    SvarSlett