Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

søndag 2. januar 2011

True Blood

Jeg har funnet ut at jeg liker mye bedre å se TV - serier på DVD, enn å vente til den spesielle dagen, og det spesielle klokkeslettet i uken, for så å se EN episode. Å ha hele sesongene på DVD gjør at en kan se bare en til, og bare en til, og bare en til....- helt til sesongen plutselig er ferdig. Gøy! 

Mitt siste tilskudd i samlingen er vampyrserien True Blood.True Blood handler om sameksistens mellom mennesker og vampyrer i den fiktive småbyen Bon Temps i Louisiana. Serien senterer seg om den telepatiske kelneren Sookie Stackhouse (Anna Paquin) som forelsker seg i en vampyr, Bill Compton (Stephen Moyer), men den har også en hel rekke andre herlige karakterer - både vampyrer, mennesker og andre supernaturlige skapninger. Er du ute etter å bare bli underholdt av et univers som er troverdig, men likevel fjern fra virkeligheten er det bare å benke seg. (med vann og blomkål på bordet selvsagt, i disse nyttårsforsett - tider;) Og jeg låner gjerne vekk mine to første sesonger! ;) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar