Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

lørdag 4. desember 2010

Kaptein Sabeltann - genser

Jeg fortsetter med gamle bragder, denne gangen en Kaptein Sabeltann - genser jeg laget til min kusine Ellens lille krabat, Andreas. Det var litt av et prosjekt med en million (sånn ca) nøster på en gang, mye floking, banning og steiking, men resultatet ble veldig så tøft, om jeg får si det selv! Fordelen var at det var tykke pinner og tykk tråd, så alt i alt gikk det ganske radig. 
Forsiden
Baksiden

Det er blitt en stund siden jeg strikket noe, men nå er strikkepinnene kommet frem igjen, og resultatet av mitt nye prosjekt blir publisert når det er ferdig. Vent i spenning! ;) 


Hmm, hva skal dette bli, tro?;) 


6 kommentarer:

  1. Du er utrolig flink altså!!! Jeg er på nettleitern etter hjertemønsteret med hull! Hvis jeg bare får til det hullet skal jeg vel greie resten også;)

    God lørdagkveld til deg;)

    SvarSlett
  2. det var kjempe tøff genser!! du er veldig flink! jeg er på jakt etter slik oppskrift. hvor man kan finne det? mvh irina halbostad

    SvarSlett
  3. Veldig fin genser. Jeg leter også etter mønster, men finner det ingen steder. Vet det står i dalegarn nr 133 men det er utgått!

    send meg gjerne en mail om hvordan jeg kan få tak i mønsteret. Blir veldig glad ;-)

    janehelenholm@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Heisann, veldig fin genser ja, vi er også på utkikk etter mønsteret, viss du har det eller har tips om hvor/hvordan man får tak i det, kan du sende meg d et på epost? ingejonsen@yahoo.no

    SvarSlett
  5. hei strikker du på bestilling ? min sønn på 5 år ønsker seg en sabeltann genser ;O)

    SvarSlett
  6. Hei! Har du mønsteret på genseren? Kan du sende det til Mk.haarvik@gmail.com?😃

    SvarSlett