Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

torsdag 30. desember 2010

Ikke-nyttårsforsetter

Det nærmer seg nyttår, og da er det jo obligatorisk med å lage seg nyttårsforsetter en garantert ikke klarer  holde. Jeg har laget meg min egen liste, men kalt den "ikke-nyttårsforsetter", fordi det er ting jeg IKKE skal gjøre. 


I 2011 skal jeg IKKE: 


- begynne å røyke
- slutte å spise chips
- slutte å spise sjokolade
- ha igjen rester i vinflasken når den først er åpnet
- trene hver dag
- bruke for lite penger
- være flau over å se en hel sesong av en TV- serie på en dag
- ta oppvasken med en gang
- la vær å kjøpe ting på salg fordi jeg "egentlig ikke trenger det". Salg er salg!
- lage det jeg har planlagt til middag selv om jeg har lyst på noe annet
- stå opp tidlig på fridager frivillig "for å få noe ut at dagen". (før halv 10)


Hva skal du IKKE gjøre i 2011? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar