Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

torsdag 30. desember 2010

Heklet nålepute

Jeg har sett på flere blogger at folk har heklet sin egen nålepute. Jeg hadde noe restegarn liggende, så tenkte det var noe jeg kunne prøve meg på. Jeg fant ikke en oppskrift på disse, så jeg heklet etter eget hode! (første gang, faktisk;)
Synes den ble søt, selv om det ser litt stusselig ut med min ene stoppenål i. (jeg vet ikke hva som er frem og bak på en symaskin, så holder meg til hekling og strikking) Det er enda noe restegarn igjen, så mulig det blir heklet flere og gitt til noen som trenger de...;)



Oppskriften finner du her

Lykke til!

2 kommentarer:

  1. Herre så effektiv du er!! Tar du oppdrag eller:) Godt nyttår til deg søtnos! Klem

    SvarSlett
  2. Den var kjempesøt! Kan jeg legge inn en bestilling? Godt nyttår!

    SvarSlett