Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

mandag 10. oktober 2011

Dødelig applaus av Øystein Wiik

For en liten stund siden leste jeg ferdig boken Dødelig applaus av sangeren, og nå forfatteren, Øystein Wiik. Fra forlaget sies det om boken: 
En augustaften i 2009 står den verdensberømte James Medina på scenen i Operaen i Oslo. Det er "Tosca" som står på programmet, og det er en begivenhet at den store tenoren synger rollen som Mario Cavaradossi. Publikum er henrykt, men i salen befinner det seg også én som sørger for at Medinas karriere får en brutal og blodig slutt. Drapet er opptakten til dramatiske hendelser som sender sjokkbølger gjennom det internasjonale miljøet.

Jeg likte boken veldig godt, og med alle sine operareferanser følte jeg at jeg leste en klassisk, velutdannet krim;) Boken var spennende fra første stund, og hadde mange uventete vendinger. Dagsaktuell ble den også, med starten om en terrorhandling i Operahuset i Oslo....
En absolutt verdt-å-lese-bok i høstmørket!


Ellers har det vært lite håndarbeidsoppdateringer her, men nå er jeg i gang igjen, og oppdatering kommer plutselig! ;) 


Ha en super oktoberkveld! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar