Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

søndag 28. november 2010

Harry Potter og dødstalismanene

Så var ventetiden endelig over, og del 1 av avslutningen på Harry Potter - universet har premiert på kino. Jeg så den på fredag, og ble, som vanlig når det gjelder Harry Potter, underholdt. Filmen var alt jeg hadde sett for meg, mørk, dyster, spennende, men likevel ispedd den varme humoren som preger alle filmene.


At det kommer en del 2 var tydelig, filmen sluttet brått, og midt i en historie, men jeg vil oppfordre alle som har hatt et forhold til resten av filmene om å se den så fort som mulig. Men helst etter at boken er lest. Uansett hvor bra en filmatisert bok er, klarer den ikke fange alle detaljene fra boken. 




Jeg gleder meg allerede til siste del, og den endelige avslutningen på dette magiske universet kommer på kino en eller annen gang i 2011. 

2 kommentarer:

  1. Den var utrolig gøy, så gleder med til du eller mamma spanderer del2 på meg! :)

    Hanne

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke tenkt å spandere en krone på deg, du har fremdeles en kino å spandere på meg, siden din MOR betalte denne gangen...;)

    SvarSlett