Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

onsdag 17. november 2010

Heklede tøfler

Da kommer min første håndarbeidspost! På tide! Har heklet meg noen søte (synes jeg da) tøfler! De er heklet i et brunt restegarn jeg hadde liggende, og den rosa blomsten fungerer både som pynt, og knapp til å feste en hempe som går over vristen. De var enkle å lage, fulgte stort sett oppskriften jeg fant her med enkle justeringer. 


Bildene er av heller dårlig kvalitet, da kameraladeren fremdeles er borte... 



Fryser du på beina er det bare til å henge i! (eller du kan smiske med undertegnede...;) 

3 kommentarer:

  1. veldig fine!!! Jeg ønsker meg hvis du trenger noe å gjøre!! Har et nydelig par som jeg fikk av Marielle, og de er godt brukt! .... Hvor legger jeg inn bestilling???

    SvarSlett
  2. Så søte de var! Flinke deg, Cecilie!

    SvarSlett
  3. Takk, dere! Og du anonym, om du avslører din identitet (selv om jeg har mine mistanker) så skal jeg se om jeg ikke får laget noen til deg;)

    SvarSlett