Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

mandag 7. februar 2011

Mariuslue

Det tikket forleden dag inn en bestilling på en Mariuslue, og tilfeldigvis hadde jeg et mønster på den. Den er strikket på pinne nummer 6 og 7, med tykt garn, så det gikk forholdsvis radig. (strikket på en liten lørdagskveld) Den ser litt smal ut, men vrangborden er ganske tøyelig, og den får en kul "baggy" fasong. 
Tror jammen meg jeg må strikke meg en selv også;) 


(igjen - beklager at modellen ikke er mer profesjonell..:) 
Garn: rødt, natur og marine fra Sandnesgarn
Vekt: ca 100 g
Pinnestørrelse: 6 og 7
Mønster: Mariuslue fra Temahefte Tilbehør 22 fra Sandnesgarn. 



3 kommentarer:

  1. WHAT??! Du KØDDER?!? Jeg har jo ikke fått somlet meg til å overføre penger engang - fy fader så kjapp du er!!!!! Dritfin var den også :-)

    SvarSlett
  2. Fin :-D

    Så kjekt at du er med på gi bort-lotteriet mitt!

    SvarSlett
  3. Du er jo helt rå på pinnene!!! Flinka!!

    SvarSlett