Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

tirsdag 15. februar 2011

Ny leilighet!!

Jeg har kjøpt meg leilighet!!! 


Etter mye styr, og budrunder, som er en ny opplevelse for meg, har jeg endelig fått meg leilighet. Den ligger på Tveit, i et område som er populært, og under stadig vekst. For tiden har jeg flyttet hjem til pikerommet, og det er tidvis en utfordring både for meg og gamlingene. Når en har vært vant til å bo alene med seg selv og rotet sitt i tre år, er det en liten omstilling å måtte ta hensyn til andre... (Men en fordel er det; de rene underbuksene mine var pent lagt sammen i en stabel på kjøkkenbordet - klar til å legges i undertøysskuffen;) 
Jeg flytter i slutten av mars, og har leid inn (dvs hun har ikke noe valg) skjønne Loppeline til interiørarkitekt. 


Her er noen bilder, tatt fra Finn.no:


Den nærmeste, øverste

Kjøkkenet, sett fra stuen

Stuen, sett fra kjøkkenet
Badet, med både boblebad og dusj;) 

Nå er jeg endelig flyttet helt ut av, og avlevert nøklene til min gamle leilighet, så nå skal det bli deilig å ha kveldene fri for vasking og flytting. Nye strikkeprosjekt er på gang, blant annet en Nøstebarn-trøye til Loppeline, og en nydelig genser i et nyyyydelig Pickles-garn til nevøen. 

En riktig god kveld til alle som er innom! 

4 kommentarer:

  1. Gratulerer, snuppa! Dette fortjener du! Gleder meg til å se den, den ser kjempefin ut på bildene. Og den terrassen er som skapt for jordbær og champagne på varme sommerkvelder!
    Det blir gøy å få deg i nærheten - gleder meg!

    SvarSlett
  2. Dette er så gøy!!!! Tenk at du har kjøpt din egen leilighet!!!
    Klart jeg stiller som interiørkonsulent for deg;) -Alt ryddet plass i kallenderen jeg!! ;)
    Gleder meg til trøyen blir ferdig!! -Men husk at det på ingen måte er stress å bli ferdig! Klem

    SvarSlett
  3. Hei ☺
    Gratulerer så masse med leilighet! Og den så jo virkelig lekker ut også da!!

    Ha en fin kveld
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  4. Gleder meg sååååå masse til eg kan ta vinflasken under armen og spasere ned til deg:))))

    SvarSlett