Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

torsdag 21. april 2011

(nesten) Ny sofa!!

Jeg har jo lenge tenkt på å bytte ut min hvite sofa med en annen farge, det er jo lite praktisk i lengden! Etter noen dager med middagsbesøk av nevøen på 2 år fikk jeg endelig fingen ut, og dro av sted på IKEA for å se etter nytt trekk til Ektorp - sofaen. Dilla som jeg har på grått, endte jeg med denne gråtonen, og er superfornøyd! Føles nesten som om jeg har fått en helt ny sofa, og litt farge på stuen gjorde susen :) 





Jeg har også endelig fått opp en taklampe i stuen. Opprinnelig hadde jeg kjøpt en med enda mer dingledangler, men den var skrudd skeivt på å gjengene, og så ut som det skjeve tårnet i Pisa i lampeversjon... Jeg dro med meg min svigerinne som er ekspert på bytting på Living, og fikk byttet lampen. Utstillingsversjonen i butikken hang like skeivt som den jeg hadde prøvd meg på hjemme, så da valgte jeg meg denne runde lampen istedet. Nesten like fin, og enda billigere;) 


En videre fin helligdag ønskes alle!

3 kommentarer:

  1. Hei !

    For en koselig blogg. Å så utrolig fin sofaen din var med grått trekk.
    Vi har hvit trekk på en ektorp sofa i loftstuen. Og den har HERLIGE sjokolade flekker fra vår kjære sønn på 2 år :) hihi.

    Ha en super kveld videre, og en toppers påske.

    Henriette

    SvarSlett
  2. Det ble veldig fint :-) Vi (les jeg) har bestemt oss for Ektorp på landstedet :-D Flott lampe også :-))

    Fortsatt god påske - klem Siv

    SvarSlett
  3. *kremt*... Alexi, får du med deg at det ligger ikke mindre enn tre Se og Hør under bordet? ;)

    SvarSlett