Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

onsdag 13. april 2011

Norgesglassgjenbruk

I kjelleren til mormor står det mye rart, blant annet Norgesglass. Jeg har jo allerede fått noen av farmor, og mens de ble brukt til pynt i stuen, har mormor sine fått en annen funksjon - nemlig til å oppbevare heklenåler, strømpepinner og knapper! (som du ser er knappebeholdningen litt slunken, men den fyller seg stadig opp;) 




En varm takk sendes Loppeline som har lært meg at også "skrot" kan brukes til så mangt;) 

3 kommentarer:

  1. Jeg har også Norgesglass med knapper i :-) Det var stilig å ha heklekroker i også :-D

    SvarSlett
  2. Jeg har plantet påskeliljer i norgesglass nå,samt at jeg bruker de til å ha lys oppi.
    Har blogget et innlegg om det for et par dager siden.

    SvarSlett
  3. Takk for hilsen hos meg, så kjekt du vil følge meg;) Var vel hos Monica vi var på 80-talls party;) Mener det er der jeg har deg ifra... Har lagt meg som følger hos deg og gleder meg til å komme innom igjen, koselig stue du hadde fått =) Ha en fin påske;)

    SvarSlett