Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

søndag 17. juli 2011

Harry Potter og dødstalismanene - del 2

Jeg var så heldig å sikre meg premierebilletter til den siste, og avsluttende, Harry Potter - filmen natt til onsdag 13 juli. Som "alibi" hadde jeg allerede fått med meg min 13 årige kusine som date, men jeg er ikke sikker på hvem som gledet seg mest: lillekusinen eller storekusinen;)



Filmen er som nevnt den siste i rekken, og gir ikke bare en avslutning på historien om Harry og vennenenes kamp mot det mørke og onde, men også forklaringer på løse tråder som henger igjen fra de tidligere filmene. Vi så filmen i 3D, noe som gjorde kampscenene mektigere, og at en kom "nærmere" karakterene i de mer roligere delene. For en Harry Potter - fan som meg (har lest ALLE bøkene og sett ALLE filmene minst to ganger) var filmen en verdig finale og endelig punktum.
Har du sett de øvrige filmene bør du absolutt få med deg også denne! 


3D - briller i Harry Potter - style hører med! ;) 

1 kommentar:

  1. Jeg har også lest alle bøkene :-) Jeg har vel i grunnen sett alle filmene også - bortsett fra første del av den siste filmen...må vel få sett den først ;-) Tror den har kommet på DVD nå. Greit med 'alibi' da ;-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett