Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

fredag 29. oktober 2010

Bodyattack

Etter lang tids hvile (her heller en mer mot måneder enn uker) følte kroppen seg klar til litt action igjen i går, så jeg troppet modig opp på Bodyattack-time. Jeg var ganske så fornøyd med å i det hele tatt komme meg opp og ut av sofaen, og overbeviste meg selv om at dette var en god idè. Jeg har et eneste ord å si i dag; SMERTE. 


Min stakkars slappe kropp ble pisket i en hel time med hopping, spretting, jogging, armhevinger og det som verre var, og var helt utslitt etter endt session. Sengen hadde aldri vært så myk og god å ligge i, og da vekkerklokken ringte 06:45 i morges begynte marerittet.


Lårene var stiv, knærne var stiv, leggene var stiv, armene var stiv, ryggen var stiv, skuldrene var stiv, nakken var stiv. Du skjønner tegningen? Hvis ikke, ta en titt på denne dama her, og forestill deg å holde på med det der, og med den energien i EN TIME... 




Nå er det velfortjent fredagskveld med sjokolade i skålen, og pepsi max i glasset, og ikke minst: nedtelling til Nytt på nytt og Jon Almaas. God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar