Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

tirsdag 1. mars 2011

Enda en lue...

.. strikket på bestilling! En venninne ønsket seg en god og varm lue, så da ble det det. Luen er fra Tilbehørhefte nummer 22 fra Sandesgarn, og er strikket i godt og tykt Alfagarn. Mønsteret kan minne litt om Fanamønsteret med striper og roser. Synes den ble fin, jeg!



Garn: Natur og sort Alfa fra Sandnesgarn
Vekt: ca 100 g
Pinnestørrelse: 6 og 7
Mønster: Lue fra Tilbehørhefte nr. 22 fra Sandnesgarn


Enda en gi-bort lue er under planlegging, jeg har nemlig en venninne/kollega som stikker av med min lue når hun har inspeksjon, og i disse lusetider....;) 


Nå er det VM-titting og strikking på Nøstebarntrøyen til Loppelines miniprinsesse på meg!


En fin dag ønskes alle som titter innom:) 

2 kommentarer:

  1. Tro hvem kollegen kan være?? Heldig er hun i allefall:)
    Sopranos 5 ligger klar til deg btw;)
    Suss og klem

    SvarSlett
  2. Hei og takk for hyggelig kommentar;) Så hyggelig at du likte vintrekkene mine, men de er faktisk min egen design i all sin enkelhet:O)..så i og med at jeg selger dem, er jeg litt gnien akkurat her, beklager, håper du forstår.
    Flott lue!

    SvarSlett