Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

torsdag 10. mars 2011

Kjekkasgenser!

Da var endelig kjekkasgenseren til nevøen ferdig! Oppskriften er hentet fra Pickles, og er strikket i herlig supermykt garn også derfra - Pickles baby merino. Jeg anbefaler å bestille garn fra deres side, det ble levert kun to dager etter bestillingen. Kjapt og greit!






Dessverre ble fargen helt feil på bildet jeg har tatt selv, den er ikke så mørk, og ikke ser en halsdetaljene så godt heller, men har lånt et fra Pickles sin side for å vise bedre hvordan den ser ut. 


Gleder meg til å prøve den på min kjekkasnevø! ;) 


Fakta:
Garn: Pickles baby merino i fargen vinternatt
Vekt: ca 300 g
Pinnestørrelse: 5
Mønster: luftig kjekkasgenser fra Pickles
Størrelse: 4 år

Ha en fin kveld alle som er innom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar