Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

onsdag 2. mars 2011

Susannetrøye

Endelig!!!
Etter mye strev, og omstrikking av hele trøyen (fordi mormor ikke var fornøyd med arbeidet mitt) er den endelig ferdig! Susannetrøyen fra boken Strikk til nøstebarn er strikket på bestilling til Loppelines miniprinsesse, og er strikket i 6 år. Den ser litt liten ut, så krysser fingre og tær for at den passer. JEG rekker den iallfall ikke opp igjen og strikker den en gang til;) 


Trøyen er strikket i grå Lanettgarn fra Sandnesgarn, et garn som er supermykt, men tynt. Ikke rart dette tok sin tid! 





Egen vaskelapp har den fått- et stykke stivt papir hvor jeg har limt på lappen med informasjon om tråden. 


Garn: Grå Lanett fra Sandnesgarn
Vekt: ca 120 g
Pinnestørresle: 2,5 og 3,25
Mønster: Susannetrøye fra boken Strikk til nøstebarn




Jeg ble fornøyd med resultatet, så får vi bare håpe mottakeren blir det også. 


En god kveld ønskes alle som er innom!

1 kommentar:

  1. Ååååååå, som jeg gleder meg til å prøve den på minstemor!!! Den ser jo helt super ut! -Null grunn for prestasjonsangst, love!

    Stor og god klem

    SvarSlett