Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

torsdag 3. mars 2011

Lue til luenissende kollega

Som nevnt tidligere har jeg en kollega som i det siste har nisset luen min (trenger det nevnes navn, Ragnhild?;) Nevnte humoristisk noe om lusetider, men selvsagt gjør det meg ingen ting, eneste var at jeg fikk enda et påskudd for å strikke en lue! Tykk tråd, pinne nummer 7 og vips! lue ferdig! 
Denne luen er også strikket i Alfa, brun med glitter. Matcher perfekt de nye støvlettene kjøpt på salg! ;) 


Garn: Brun Alfa m/glitter fra Sandnesgarn
Vekt: ca 70 g
Pinnestørresle: 6 og 7
Mønster: Nr 27 fra Sandnes tilbehørhefte 22


At det finnes FLERE kolleger som nisser regnkåpen min i regnvær bør jeg vel ikke si så mye om - litt vanskelig å strikke regnkåper...;) 

1 kommentar: