Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

lørdag 19. mars 2011

Greengate-puter

Jeg har oppdaget, og falt helt pladask for, det danske interiørmerket Green gate! Lykkelig ble jeg da det startet opp en interiør/gaveforretning i nærheten som fører akkurat dette merket - som eneste butikk på mils omkrets! I dag ble det gjort innkjøp av to lattekrus med blomstermønster, og tre kjøkkenhåndklær. 


Flyttingen nærmer seg, og jeg prøver å bygge meg opp min egen stil. Lenge leve alle dere med interiørblogger! Jeg har nemlig blitt inspirert til å lage mine egne Green gate-putetrekk! Jeg har ikke sydd på symaskin siden ungdomsskolen, så litt hjelp av mormor måtte jeg ha, men gjett om jeg er stolt over mine to nye SELVSYDDE pynteputetrekk!! 


Jeg brukte ett kjøkkenhåndkle per pute, og et enkelt hvitt stoff til baksiden. Kjapt og greit å sy! 


 Kjøkkenhåndkleputetrekk med blomstermønster
 Prikkete pute
 Green Gate - merket fikk være med
Mine tre selvlagde sofaputer samlet på ett brett;) 

Jeg gleder meg til å prøve ut putene i min egen hvite sofa, og regner med tror det kommer til å bli superfint;) 

Fakta: 
Green Gate - kjøkkenhåndkle
Hvitt stoff fra IKEA
Innerpute fra Spar Kjøp størrelse 40X40 cm

En god lørdagskveld ønskes alle!


4 kommentarer:

  1. Åh, steike så fine de ble!!!! Flinkis!!!

    SvarSlett
  2. Så gøy å være deg akkurat nå! Gleder meg kjempemye på dine vegne. Og ja - putene ble supre! Du er flink!

    SvarSlett
  3. Takk begge to! Gleder meg til vi skal ha reunion når jeg får kommet meg i hus!

    SvarSlett
  4. Fine! Koselig å ha hjemmelagede puter i sofaen :-)

    Vil få takke deg for at du er med på mitt påskelotteri!

    Håper du har en fin søndag :-)

    SvarSlett