Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

søndag 20. mars 2011

Green Gate lattekrus

Mine nyinnkjøpte Green Gate lattekrus er av denne typen; hvit i bunn og herlig blomstrete. I samme serie finnes både skåler, fat og servietter, og også flere søte mønstre med både prikker og blomster! Jeg har planer om å kjøpe inn flere, og ikke minst ønsker jeg meg en kaffemaskin!
 Mine nye Green Gate-kopper!
Kaffemaskinen jeg ønsker meg


Typen jeg ønsker meg er en sort Nespresso Citiz D110, så satser på å finne en rest penger til å bruke på denne;) 

En god søndag og påfølgende uke ønskes alle! 

1 kommentar:

  1. jeg har citiz maskin. Kremfarget. Meget fornøyd med den! (og har hørt rykter om at det kommer Nespresso butikk i Bergen)! Har og krus fra Green gate, men med hank. Meget fine!

    SvarSlett