Velkommen til bloggen min! Håper du får en fin lesing. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

torsdag 24. mars 2011

Samlivstips

Hehe, at JEG skal skrive et innlegg med et samlivstips, som er singel, er kanskje litt morsomt, men her jeg ligger med det som legen kaller "infeksjon i luftveiene, eller god gammeldags influensa" kom jeg på et sitat fra en samfunnsfaglærer på ungdomsskolen da vi hadde om temaet samliv (nei, det var ikke deg, Laila;) 


"Du vet ikke at du er forelsket i, og vil leve resten av livet med en person, før du har sett denne personen ha en ordentlig influensakule"


Så om noen vil teste ut hva de egentlig synes om meg, er de hjertelig velkommen! ;)

Jeg har IKKE tid til å være nede for telling bare dagen før jeg overtar leiligheten, og er ganske sur og gretten for det. Da hjelper det litt å bo hjemme hos mor, og få varm kakao og sjokolade:) 

En god kveld ønskes alle! 

2 kommentarer:

  1. Da har nok jeg funnet mannen i mitt liv, og jeg er nok den rette for han :-D Det er vel kanskje dette som kan kalles for 'onde dager' jfr gode og onde dager ;-)

    Riktig god bedring - klem Siv

    SvarSlett
  2. Vet du, innimellom glemmer jeg at jeg faktisk underviste på ungdomsskolen da du gikk der! Men så kommer sannheten om min alder sigende inn over meg.......
    Veldig kjekt å se deg i dag - du ser faktisk godt ut selv om influensaen herjer! ;)
    Godbedringshilsen til deg!

    SvarSlett